Szeretem a testem!

9EFA93DC3Nem hiába foglalkozik számtalan nőknek szóló iromány, magazin és program a test témával. Hiszen tele vagyunk komplexusokkal és önértékelési bajokkal. Ha a testünket nézzük, legtöbben inkább tovább megyünk egy kirakat mellett, csak hogy ne kelljen hosszabb ideig látni, megfigyelni magunkat.

Persze itt nem azokról a lányokról beszélek, akik nap mint nap szájcsücsörítős, félmeztelen, természetellenesen pózoló képeket közölnek magukról a fészen, mert ők szeretik magukat! Illetve itt is megállhatunk egy percre, mert valójában nem teljesen. Ők azok, akik egyedül, magányosan nőttek fel és nincs kihez forduljanak. Anyukájuk a munkájának él, apukájuk pedig már rég lelépett valaki mással. Ők őrlődnek és keresik a helyüket a világban és közben folyamatosan várják a pozitív visszacsatolásokat, amiket a statisztika törvényei alapján, számtalan esetben meg is kapnak. De elsősorban nem róluk van szó, hiszen ők még szellemi fejlődés alatt álló, 17-23 éves lányok.

Az igazi nő az, aki küzd és szenved, mert látja a szépségideált, azt a huszonéves bombatestűt, akit mindenki meg akar kapni, miközben az ő lelke látott és tapasztalt betegségeket, tragédiákat, örömöket, bánatokat, szüléseket, fogyásokat, hízásokat, hatalmas szerelmeket, és csodás gyönyöröket. De ő mégsem kell, és ezt a legborzasztóbb elfogadni. A férfiak szerepe itt nagyon fontos lenne, de ők elkényelmesedtek és nem dobálják az igazi bókokat. Pedig ők azok, akik sokat tehetnének a női lélek megmentéséért.

A teste mindenkinek más és más, sosem látunk egyformát, hiszen mindenki egy és megismételhetetlen. Mégis azt hisszük, ha másmilyenek leszünk, ha szembeszállunk az élet törvényszerűségeivel, és felborítunk mindent, amit a genetika, amit a élet, a sors nekünk szánt. Természetesen tenni lehet azért, hogy jobban érezzük magunkat a testünkben, de közben meg örülnünk kell annak, amit kaptunk és megtanulni vele együtt boldogan élni.

Néhány praktikával azért összhangba hozhatjuk a testünket a boldogabb lelkünkkel:

1. Viseljük örömmel a bókokat! Raktározzuk el és vegyük elő nehezebb napokon, gondoljunk rá, hogy milyen jó érzés volt kapni és mennyivel vidámabbnak éreztük magunkat utána.
2. Napi 10 percet töltsünk el a tükör előtt és nézzük meg magunkat! A legjobb, ha teljesen pucéran tesszük ezt és minden pontot megvizsgálunk. Ha valami nem tetszik, akkor találjunk ki rá megoldást, hogy hogyan formálhatjuk egy kicsit olyanabbá, amitől a lelkünk is kiegyensúlyozottabb lesz.
3. Menjünk társaságba és beszélgessünk sokat. A kommunikáció kiváló alkalom arra, hogy az interakció folytán közelebb kerüljünk önmagunkhoz is.
4. Végezzünk rendszeres mozgást, akár táncot, futást, úszást, vagy kardiózást és csökkentsük minimálisra a szénhidrát bevitelt.
5. Járjunk kényeztetésekre, fürdőbe, kozmetikába, masszőrhöz és kapcsoljuk ki az agyunkat ezekre a rövid időkre.
6. Hallgassunk rengeteg zenét, mindegy milyet, csak jobban érezzük magunkat tőle.


MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>